אחרי 108 שנה ו-10 אינינגים הקאבס זכו בוורלד-סירייס / אור בן-יעקב

המשחק הגדול ביותר סיפק אינספור רגעים קסומים –מאבקים נפלאים על כל כדור וכל מהלך. הגשות מצוינות לצד חבטות אדירות. טעויות של שחקני הגנה שרעדו להם הידיים לצד מהלכים יוצאים מהכלל. מהפכים אדירים שלא ראינו במחוזותינו הרבה זמן. זה היה משחק היסטורי, מיוחד וחוויה אדירה לכל חובב ספורט ומשחק שייזכר לדורות. המתח במשחק היה כל כך גדול שבשלב מסוים היה אפשר לשמוע את אנטוני ריזו אומר לדיוויד רוס : "I'm an emotional wreck"  ואת דיוויד רוס עונה לו "It's just gonna get worse". ובסוף זה קרה- הקללה נשברה. אפשטיין עשה את זה שוב.  הקבוצה הטובה ביותר של העונה ניצחה. הקאבס סוף-סוף זכו בוורלד סירייס.

אז להלן סיכום משחק רב אירועים:

אינינג ראשון: כבר בהגשה הרביעית של המשחק דקסטר פאולר עשה היסטוריה. פעם ראשונה שהחובט הראשון במשחק 7 חובט להום-ראן. פאולר ראה כדור שוקע (סינקר) במרכז הסטרייק-זון ושלח אותו ישר למרכז המגרש. רג'איי דיוויס עוד ניסה לנתר מעל הקיר אבל לא הצליח לתפוס את הכדור. 1-0.

אינינג שלישי: קוקו קריספ מהאינדיאנס פתח את האינינג עם דאבל. באנט של רוברטו פרז קידם אותו לבסיס השלישי וקרלוס סנטנה הוסיף סינגל שהכניס הביתה את קריספ. 1-1. לקאבס הייתה הזדמנות מצוינת לדאבל-פליי אבל באאז עשה טעות הגנה נוספת והשאיר רצים בבסיסים הראשון והשני. הנדריקס התעלה על עצמו והצליח לפסול את לינדור ונאפולי בשביל לסיים את האינינג בשיוויון.

אינינג רביעי: האינינג נפתח עם סינגל של בריאנט, ואח"כ קלובר פגע בריזו – ופתאום הקאבס עם 2 רצים על הבסיסים בלי פסולים. זובריסט חבט כדור על הקרקע שקידם את בריאנט לבסיס השלישי וראסל העיף חבטת הקרבה מספיק רחוק באוויר בשביל לאפשר לבריאנט להתקדם הביתה. במהלך הבא ווילסון קונטררס עם דאבל הכניס הביתה את זובריסט – 3-1. קלובר הצליח לסגור את האינינג אבל נראה שהשמיכה הקצרה של האינדיאנס מתחילה להשפיע ברגע הכי פחות מתאים. בצד השני הנדריקס התאושש מהאינינג הקודם והגיש אינינג 1-2-3 בלי לאפשר כלום.

אינינג חמישי: הום-ראן של חאבייר באאז בתחילת האינינג העלה את הקאבס ל-4-1, במהלך האחרון בעונה של קורי קלובר שהוחלף על-ידי אנדרו מילר. קריס בריאנט סחט הולכה וריזו חבט לדאבל שהכניס אותו הביתה – 5-1 שיקגו. במהלך הבא זובריסט חבט כדור אדיר שהיה רחוק מטרים ספורים מהום-ראן נוסף, אבל נתפס ע"י הגנת האינדיאנס.

קלובר סיים את המשחק עם 4+ אינינגים, 6 חבטות, 4 ריצות, 2 הום-ראנס, פגיעה בחובט ולראשונה בקריירה בלי סטרייקאאוטס בכלל. אפילו לא אחד. קצת עצוב לראות שחקן בקליבר כזה מסיים עונה נפלאה במשחק הכי משמעותי שיש בצורה כזאת, אבל הקאבס פשוט באו מוכנים.

בחלק התחתון של החמישי הנדריקס פסל שני חובטים, וסיים את המשחק לאחר שהוליך את סנטנה לבסיס הראשון. שורת המשחק שלו: 4.2 אינינגים, 4 חבטות, הולכה אחת, ריצה אחת ו-2 סטרייקאאוטס. ג'ון לסטר נכנס במקומו ואז התחילו לקרות דברים מוזרים: דיוויד רוס זרק כדור רע מאוד לבסיס הראשון ולסטר זרק כדור שפגע בראש של דיוויד רוס ואיפשר ל-2 הרצים להגיע הביתה, ופתאום 5-3.

אינינג שישי: דיוויד רוס התופס של הקאבס, במשחק האחרון שלו בקריירה, חובט הום ראן על אנדרו מילר – 6-3.

אינינג שביעי: פאולר פתח את האינינג עם עוד חבטה, השלישית שלו במשחק, לפני שמילר הצליח להשיג את האאוט האחרון בעונה הנפלאה שלו.

אינינג שמיני: בחלק התחתון כשהאינדיאנס חובטים עם 2 פסולים חוזה רמירז חבט סינגל ולסטר העביר את הכדור לארולדיס צ'פמן. ברנדון גאייר הצליח לחבוט דאבל על צ'פמן ולהכניס הביתה את רמירז. 6-4. ובמאני-טיים רג'איי דיוויס הותיק חובט הום ראן אדיר על צ'פמן. 6-6!  צ'פמן עוד סגר את האינינג בסטרייקאאוט אבל כנראה שהשימוש בו אתמול כשהקאבס היו ביתרון 5 ריצות עייף אותו ופגע ביכולת שלו לסגור את המשחק.

אינינג תשיעי: קודי אלן הוליך את דיוויד רוס בפתיחת האינינג. גשם החל לרדת ורק הוסיף לאווירה ההיסטורית. ג'ייסון היוורד חבט לforce-out. בריאן שאו החליף את אלן. היוורד גנב בסיס שני ובגלל זריקה רעה של התופס יאן גומז התקדם לבסיס השלישי. אבל באאז ניסה לחבוט באנט ולהכניס את היוורד הביתה ובמקום זה נפסל בסטרייקאאוט והאינדיאנס עם הזדמנות לנצח. צ'פמן חזר להגיש ולמרות הכל הצליח להגיש אינינג נקי ולשלוח את המשחק לאקסטרה אינינגס.

בסיום האינינג בגלל הגשם כיסו את המגרש והפסיקו את המשחק לכ-20 דקות.

אוף טופיק להפסקת הגשם: לברון חוגג הום ראן של קליבלנד

אינינג עשירי: שוורבר פתח את האינינג עם סינגל והחלף ע"י אלמורה שיודע לרוץ יותר מהר. אלמורה התקדם לבסיס השני עם אאוט של בריאנט שלא היה רחוק מלהיות הום-ראן. האינדיאנס הוליכו בכוונה את ריזו לבסיס הראשון בשביל ליצור אפשרות לדאבל-פליי ולנסות להתמודד מול זובריסט. ההחלטה התנקמה בהם בסופו של דבר כשזובריסט חבט לדאבל והכניס ריצה הביתה. האינדיאנס החליטו שוב להוליך בכוונה חובט – הפעם את ראסל, ולפגוש את מיגל מונטרו עם בסיסים מלאים. מונטרו הגיב עם סינגל והכניס עוד ריצה. 8-6. פרנקונה הוציא את שאו והכניס את טרבור באוור שעצר את הנפילה אבל הנזק נגרם.

בחלק התחתון של האינינג הקאבס הכניסו את קארל אדוארדס לסגור. אחרי שפסל 2 חובטים אדוארדס הוליך את גאייר והעלה לחבוט את מי אם לא רג'איי דיוויס. האיש שהשווה את המשחק עם הום ראן של שתי ריצות חצי שעה לפני כן. הפעם הוא הסתפק בסינגל והכניס ריצה הביתה. פתאום 8-7. מאדון שוב החליף מגיש ומייק מונטגומרי. החובט מייקל מרטינז הצליח לחבוט אבל הכדור התגלגל לבריאנט, שזרק לבסיס הראשון ונתן את האות לחגיגות האליפות של הקאבס!

בן זובריסט נבחר ל-MVP של הוורלד-סירייס עם 10 חבטות מ-28 נסיונות (35.7%), 2 דאבלים, טריפל, 3 והולכות וכמובן – החבטה שהעלתה את הקאבס ליתרון באינינג ה-10.

Subscribe
Notify of
515 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
Ata98
Ata98
7 years ago

איכשהו בבייסבול יש את הסיפורים הכי גדולים ומדהימים בספורט, והלילה עוד סיפור ענק הולך להיכנס לספר, אני מקווה שאוכל לצפות (אהממ… לינק לטלפון?)

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  Ata98

המממ… טריקי
לא יודע איך הלינקים הרגילים עובדים בטלפון אבל שווה לנסות שני אתרים:
BASEBALL-STREAM
STRIKEOUT.CO

המשגיח
המשגיח
7 years ago

Batman Streams גם אחלה

Ata98
Ata98
7 years ago
Reply to  המשגיח

תודה

KingJames23
KingJames23
7 years ago

איזה משחק אלוהים ישמור

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

איזה לילה מהמם מחכה לנו.

אור בן-יעקב
7 years ago

מי אמר שנגמרו החגים? חג 7 שמח לכולם!

גיא
גיא
7 years ago

את המשחק של אתמול ראיתי אצל חברים, עולים וותיקים מארה"ב, ואוהדים שרופים של הקאבס.
חימם את הלב לראות את העושר שלהם בסוף המשחק.

את המשחק הלילה אצפה בביתי, ביחד עם הבלוג החי.

בגלל שאם יקרה מה שאני מאמין שיקרה –
הפסד אכזרי של הקאבס,
אז שברון הלב הצפוי יהיה מחזה קשה במיוחד.

ההימור שלי –
ניצחון של האינדיאנס אחרי משחק צמוד,

ההימור המופרך –
קלובר ומילר זוכים יחדיו ב-MVP.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  גיא

זה לא יקרה. אם קלובר יהיה טוב הוא יזכה ב-MVP לא משנה מה יהיה. רק אם קלובר לא ירשים למילר יש סיכוי בתנאי שייתן שני איניניגס ללא ריצות.

גיא
גיא
7 years ago

טבעם של הימורים מופרכים טמון בשמם.

יאיר
יאיר
7 years ago
Reply to  גיא

עושר בסוף.המשחק כי הם הרוויחו בהימורים?

חנן
חנן
7 years ago

איזה כיף משחק 7! במיוחד אם קבוצה חוזרת מכזה פיגור

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

נהדר! כמובן שמתכוון לצפות במשחק תוך כדי קריאת הבלוג החי ששווה זהב ★★★

סומסום
סומסום
7 years ago

כל אמריקה בעד שיקאגו קאבס, ממש מנטליות לינץ', קיל דה אינדיאנס, ונהיה קצת מאוס. כי כשהרוב המכריע בעד הקבוצה העדיפה – זה מבאס. משם מה, הנראטיב של קליבלנד שמגיעה בלי פיצ'רים 2 ו-3, ובלי השחקן ביי פאר הכי טוב שלה (האולסטאר מייקל בראנטלי), ועושה נפלאות נגד כל היגיון – לא תפס. כולם רוצים להיות חלק מההיסטוריה.

אני בכל מקרה, מבטיח לאמץ את הקבוצה המפסידה היום, בתור מס' 2 שלי, אחרי המטס כמובן. וזה המון!

סומסום
סומסום
7 years ago

ובכל מקרה, ההפסד האחרון של קליבלנד בוורלד סירייס, ב-1997 (שנה מעט יותר זכורה מ-1945), לא סתם היה בווק-אוף של המרלינס. אלא עם יתרון של קליבלנד באינינג האחרון. והקלוזר שלהם, חוזה מסה, לא הצליח לשמור אותו. אם כבר שברונות לב.

ולדי קוגן
7 years ago

האם לברון יקח חלק ויזרוק את הכדור הראשון במשחק?

רועי ויינברג
Admin

משחק שידברו עליו שנים. לא משנה מה התוצאה.

MBK
MBK
7 years ago

הבו את התופים והמצילות
קולבר הולך להיות הפיצר הראשון מאז רנדי ג'ונסון ב 2001 שהולך לנצח 3 משחקים ב WS
ניצחון שלו יהיה ה5 בפוסטסיזן שווה שיא לרנדי ג'ונסון וקיי רוד ( 2002 , איזה ענק הוא היה שם עשה זאת מבלי לפתוח באף משחק )

הקאבס והקללה איזה שברון לב אם הם מפסידים

סומסום
סומסום
7 years ago

מחשבה קצת מדאיגה:
win or lose, מהומות בשיקאגו.

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago
Reply to  סומסום

נראה לי שרק עם win. יש מצב שמשטרת שיקגו מחזיקה חזק אצבעות לקלובר היום.

אור בן-יעקב
7 years ago

דברים שמומלץ לשים לב אליהם הערב:
1. היכולת של קליבלנד להתמודד עם הנדריקס בסיבוב השני של הליין-אפ. הנדריקס מגיש מצוין אבל הוא לא OVERPOWERING. האינדיאנס כבר ראו אותו פעם אחת בסדרה ומהאינינג ה-3-4 חלק מהם אולי ימצאו דרכים לחבוט. אם הם יגיעו אליו הקאבס כנראה ישתמשו בלסטר מוקדם מהצפוי.
2. הקאבס חובטים מצוין נגד FASTBALLS אבל הרבה פחות טוב נגד כדורים מסובבים. לקלובר יש CURVRBALL שאף אחד בקאבס עוד לא הצליח לפענח. הם חייבים לקרוא אותו ולהגיב בהתאם.

מוטי
מוטי
7 years ago

.never underestimate the EZZ.

והביתיות זה כלום?
60000 אוהדים צועקים ומנפנפים לא שווה איזה HIT או EROR.?

GO INDIANS

יאיר
יאיר
7 years ago

אחלה פריוויו.

מה שכן הכותרת צריכה להיות Go home or Go home. בסוף המשחק שתי הקבוצות הולכות הביתה לא?

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  יאיר

נכון אבל הבית לא יראה אותו דבר…

יאיר
יאיר
7 years ago

שאלה של מישהו שלא מבין הרבה בבייסבול: האם עש השפעה גדולה לביתיות בענף?

הברון מקריית אקרון
Reply to  יאיר

לא שאני מבין הרבה בבייסבול אבל לדעתי יש השפעה גדולה לביתיות כי הקהל יכול להשפיע על הפיצ'ר (הזורק) שהוא השחקן הכי חשוב של הקבוצה היריבה. בסופו של דבר פיצ'ר טוב שמצליח לא לצאת מפוקוס במשחק הוא המפתח הכי רציני לניצחון..

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  יאיר

אני בדעה שגיים 7 של וורלד סירייס אינו תלוי בכלום = אירוע חד פעמי לחלוטין, ואין להסיק שום דבר מכל סטטיסטיקה קודמת.

ובכל זאת, תלוי לאיזו רזולוציה אתה הולך. אם נלך למתבקשת ביותר:

נצחונות בעונה רגילה:
קליבלנד: 28-53 בבית, 39-41 בחוץ.
שיקאגו: 24-57 בבית, 34-46 בחוץ.

יכולת חבטה:
שיקאגו חבטה במהלך העונה ב-0.254 בבית, וב-0.258 בחוץ – ממש לא מתחשבת בבית או חוץ, אותו דבר.
קליבלנד חבטה במהלך העונה ב-0.288 בבית, ורק ב-0.236 בחוץ = קבוצת בית מובהקת.

(הממוצעים הללו כשלעצמם מעט משקרים לטובת קליבלנד, כי באמריקן ליג שלה, הפיצ'ר איננו חובט, כמו בנשיונל ליג של שיקאגו. ופיצ'ר הוא חובט גרוע שמוריד את ממוצע החבטות הכללי).

ושוב: האם אתה מסתפק בפרמטר הזה? מה עם משחק יום? משחק לילה? מה עם ממוצעים בפוסט-סיזן דווקא? וכו' וכו' וכו' – יש נתונים לכל, ולא נצא מזה 🙂

כנ"ל, פיצ'ינג:
הנדריקס של שיקאגו במהלך העונה, בבית – era של 1.32 מדהים. בחוץ – 2.95, גם יפה מאוד אבל איזה הבדל.
קלובר של קליבלנד, בבית – era של 3.24, ובחוץ – 3.03. היינו, יותר פגיע בבית.

אבל כל ההסתיגויות מלמעלה, תקפות גם כאן 🙂

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  יאיר

אחרי בדיקה קצרה: בהיסטוריה של משחקי 7 הקבוצה הביתית ניצחה 19 פעמים והאורחת 18. על הנייר אין משמעות גדולה לביתיות. אני חושב שהסיבה לכך היא שהלחץ עובד לשני הצדדים – קשה להגיש ולחבוט מול קהל יריב שרוצה אליפות, ומצד שני הציפיות מצד הקהל הביתי יוצרות לחץ על הקבוצה המארחת.

וסומסום – כשאתה לוקח בחשבון מספרים בבית/בחוץ צריך לקחת בחשבון את אפקט המגרש. האצדטיון של קליבלנד העונה נמצא במקום השלישי מבחינת התקפה. זה יכול להסביר את הERA של קלובר בבית.

הברון מקריית אקרון

לא יכול לחכות!! בגלל שאתמול היה יום ארוך וגם מחר יש משחק מול סלטיקס אני לא הולך לקליבלנד לראות את הטירוף שם ומתכנן ערב ביתי עם חברים פה בקריית אקרון! אז מי שיהיה מחובר בזמן המשחק אני אבלה איתכם 🙂

FAVRE4EVER
FAVRE4EVER
7 years ago

WOW. חלום !

אין לי מילים .

לא זכור לי בשלושים השנים האחרונות משחק בסדר הגודל הזה.

Kingjames23
Kingjames23
7 years ago

ההתרגשות בשיאה

קלייד דה גלייד
קלייד דה גלייד
7 years ago

מתי מתחיל ה-משחק?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

התחיל

אור בן-יעקב
7 years ago

PLAY-BALL!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

HR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
0-1 לשיקגו

אור בן-יעקב
7 years ago

הולי שיט! 1-0
ליד אוף הום ראן פאולר!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

(פאולר החובט)

הברון מקריית אקרון

איזה פתיחה מחורבנת, מקווה שיתאפסו מהר!

אור בן-יעקב
7 years ago

חה
שוורבר גנב בסיס
טוב שהוא לא קפץ על רגל אחת כל הדרך לשם

הברון מקריית אקרון

יאללה קרלוס סנטנה, קיפניס ולינדור לעבודה

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago
חנן
חנן
7 years ago

עוד לא התעוררתי כבר 1-0. איזה פתיחה!

אור בן-יעקב
7 years ago

איזו שטות של באאז. היה לו המון זמן להתרומם ולסדר את הרגליים

אור בן-יעקב
7 years ago

איכס הראו את הפרצוף של לברון

אור בן-יעקב
7 years ago

אווו PICKOFF אדיר!

הברון מקריית אקרון

איזה ליצן רמירז.. טוב של לוני..

חנן
חנן
7 years ago

באסה לקליבלנד על הפיקאוף. הם עדיין רגילים ללסטר….

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אני עוקב אחרי כל זריקה, כל תפיסה, וכל חבטה, אבל כל כך קשה חהגיב כשבאותו זמן עלי לכתוב "מעורב"

Kingjames23
Kingjames23
7 years ago

כואב הלב לראות את הפנים של רמירז

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הקלידו את התגובה כאן…

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

(ולכתוב 'מעורב' זאת לא אהבה גדולה שלי אבל אין לי ברירה)

חנן
חנן
7 years ago

לא הגזים שוורבר… התלהב לרוץ אחרי הסטיל 😃

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  חנן

לא רוצה להעליב, אבל דואר ישראל רץ יותר מהר ממנו…

הברון מקריית אקרון

I'm in love with the COCO!

הברון מקריית אקרון

1:1 אללה קרלוס!!!!!!!!!!!

אור בן-יעקב
7 years ago

1-1

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

יש משחק, הא?

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

סעאממק

חנן
חנן
7 years ago

יש!!!

הברון מקריית אקרון

וואי וואי שיקגו גם נלחצים עכשיו!

Kingjames23
Kingjames23
7 years ago

איזה אינינג יא אלוהים

הברון מקריית אקרון

חייב להיות שני בסיסים ורק אאוט אחד, באייס לא תפס את זה..

אור בן-יעקב
7 years ago

באאז פעם שנייה מפשל הערב. הוא עוד יעלה לקאבס במשחק

הברון מקריית אקרון

יאללה שחבר הכי טוב שלו יעניש אותו עכשיו!

חנן
חנן
7 years ago

אוי באייז קאם אן!

אור בן-יעקב
7 years ago

הבולפן של הקאבס מתחמם
כל הבולפן בערך

הברון מקריית אקרון

יאללה פארטי אצל נפולי… בחייאת זומזום

חנן
חנן
7 years ago

הפרשן אומר שגם לסטר עלול להיכנס.

הברון מקריית אקרון

פספוס של אינדיאנס חבל!
יש משחק!!

אור בן-יעקב
7 years ago

הנדריקס יצא ענק עכשיו. זה נראה כאילו סתם השיג 2 אאוטס, אבל לינדור חובט מצוין כל הסדרה והוא היה כבר בספירה של 3-0. הוא זרק 7 צ'יינג-אפ רצופים בשביל לצאת מהאינינג הזה. צ'יינג'-אפ זו הגשה איטית יחסית שאמורה לבלבל את החובט. לא חושב שאי פעם ראיתי מישהו זורק 7 צ'יינג'-אפ רצופים.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

הארדן פשוט מדהים.

אור בן-יעקב
7 years ago

לסטר מתחמם. רשמתי קודם בתגובות שכדאי לשים לב לתפקוד של הנדריקס מול הסיבוב השני של הליין-אפ – לדעתי הוא יתחיל את האינינג הבא ואם הוא ימצמץ יותר מדי לסטר יחליף אותו.

סומסום
סומסום
7 years ago

זה לא הנדריקס.
לינדור בטעות פטאלית, נוראית.
אולי טעות של משחק ושל וורלד סירייס.
רצים ב-1, 2. אתה ב-0-3. הנדריקס קורס. וכזה פתטי?

זה היה הרגע של האינדיאנים להלום בשיקאגו, לינדור בטעות איומה ממש.

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

איזה חור בהגנה ריצה מיותרת.

עידן
עידן
7 years ago

2-1 שיקאגו

הברון מקריית אקרון

2:1 CUBS

אור בן-יעקב
7 years ago

2-1. close play

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

אינדיאנס בבעיה עכשיו.

עידן
עידן
7 years ago

3-1 קאבס

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

קלובר קורס.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

וואווו
חבטה ראשוה אחרי הרבה זמן. 1-3

אור בן-יעקב
7 years ago

זה לא היה רחוק מהום-ראן.

אור בן-יעקב
7 years ago

פה מגיע היתרון של הקאבס – יש להם את לסטר על הספסל שיכול למשוך 3-4 אינינגים בכיף ואז צ'פמן.
לאינדיאנס יש בעיקר את מילר וקלובר – מילר מתחמם עכשיו. הם יצטרכו למשוך 5 אינינגים.

חנן
חנן
7 years ago

טעויות של דייויס באויטפילד. גם הזריקה וגם בחבטה האחרונה

חנן
חנן
7 years ago

יאללה שיכניס את מילר

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

מעניין מה הולך ברחובות שיקגו עכשיו

גיא
גיא
7 years ago

שקט דממה בשיקגו. אין כלב בחוץ. מצד שני אף פעם אין כלבים בחוץ כאן. קר מדי. מדי פעם שומעים צעקות מחוץ לחלונות

חנן
חנן
7 years ago
Reply to  גיא

לא עשו הקרנה בריגלי?

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  גיא

יש שמועות שאחרי משחק 5 שמעו בכל שיקגו את הקהל בריגלי שר GO CUBS GO.
זה באמת היה ככה גיא? נשמע לי משוגע.

רעב קלוצמך
רעב קלוצמך
7 years ago

Go cubs!!!

אור בן-יעקב
7 years ago

הנדריקס רק על 50 הגשות אחרי 4 אינינגים והתאושש יפה מהאינינג הקודם.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

וואאווווווו

עידן
עידן
7 years ago

4-1 קאבס

הברון מקריית אקרון

הנה באז עושה מה שהוא רוצה…. 4

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

באז!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!11

אור בן-יעקב
7 years ago

באאז הום ראן 4-1
תיקן את הטעויות שלו היום

הברון מקריית אקרון

קלובר קרס היום.. מי עולה?

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago

נגמר. הוא היה חייב להחליף את קלובר מוקדם יותר ראו את הקריסה שלו כבר באינינג הקודם, החלטה אומללה.

חנן
חנן
7 years ago

או או…

אור בן-יעקב
7 years ago

קצת באסה על קלובר שמסיים את העונה במשחק 7 של הוורלד-סירייס עם הום ראן על הראש. לא מגיע לו.

גיא
גיא
7 years ago

זה היה ויכוח גדול – הנהלת ריגלי אמרה שזה יהיה מסובך מדי, העיריה אמרה שדווקא לא יהיה מסובך לתמוך בזה. בסוף יצא שהיום גשום מאד אז לא הפסד גדול. רב הבארים מסביב לריגלי מלאים ורובם גובים דמי כניסה. היה לנו כנס של אנשי מכירות היום ורצינו לסגור להם שולחנות באחד הבארים ( לא משהו ידוע או מפורסם) ורצו 100$ מינימום לבנאדם. בכל מהןם ראן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

אם זה ממשיך ככה עוד חצי שעה שעה כולם כאן עוזבים ומתחילים ללכת לריגלי!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

וואווו…
אני רק מנסה לתאר לעצמי מה הולך בבארים של הספורט (מס' 1 בארה"ב!!!) ברגעים אלה. הבירה נשפכת כמים (וגם הוויסקי)

חנן
חנן
7 years ago

למה לא הכניס את מילר??

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

עוד 2 אינינגים יש את צ'פמן

הברון מקריית אקרון

Miller TIME!

חנן
חנן
7 years ago

קליבלנד צריכה משהו מיוחד בשביל לחזור למשחק.

הברון מקריית אקרון

אני חושב שקליבלנד בהלם – צריך לקרות משהו מאוד מעניין כדי שהתואר לא יילך לקאבס בסוף הערב…

סומסום
סומסום
7 years ago

בניגוד לכדורסל, הפעם הפייבוריט והדארלינג של אמריקה אכן הולך לנצח.

סיכוי הזכיה במצב כזה הם 14-86 לשיקאגו.

גיא
גיא
7 years ago

הוויסקי נשפך כמים גם כאן. חבל שליד הוויסקי יש בקבוק חלב וגמד בן שנה וחצי שמסרב ללכת לשון. אני כבר עובד קשה על האישה שתתן לי פס לעזוב אותה (ואת כל המחויבות שלא קיימתי היום) וללכת לריגלי (קילומטר מכאן) לחוות טרוף של פעם במאה ושמונה שנה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  גיא

תסביר לה, ולך לריגלי.
אני הייתי שם במשחקי אחרי הצהריים רבים בשנות ה-70 וה-80

הברון מקריית אקרון
Reply to  מנחם לס

גיא אתה חייב ללכת לצלם קצת ולשתף אותנו!! חובה !

חנן
חנן
7 years ago
Reply to  גיא

חחחחחח

גיא
גיא
7 years ago

אגב אני לא מסכים שצריך משהו מאד מיוחד – הפרש שלוש עם עוד ארבע איניניג זה לא ״הכל פתוח״ אבל המשחק לא גמור

ברוך רובין
ברוך רובין
7 years ago
Reply to  גיא

במצב היום אני חושב שכן אני לא רואה שום סיכוי לאינדיאנס.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

יש גם את לסטר וגם את צ'פמן

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

5-1

עידן
עידן
7 years ago

5-1 קאבס

סומסום
סומסום
7 years ago

ברשת מוצג נוסח חוקת הבייסבול, לגבי הגלישה של ריזו עם הרגליים לעבר לינדור על הבסיס ה-2.
אם הרץ הגולש מפריע לפילדר אפשרות להשלים דאבל פליי, השופט יפסוק דאבל פליי אוטומטי.
ואז אין סאק-פליי של ראסל ואין המשך אותו אינינג, שהפך ל-2 ריצות.

עניין לוויכוחים עוד 100 שנה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  סומסום

איש לא יתווכח על זה

הברון מקריית אקרון
Reply to  סומסום

אבל זה לא בקונטקסט הנכון.. הגלישה שלו הייתה לעבר הבסיס.. לא לעבר הרגליים של הפילדר בכוונה להפריע לו לתפוס או משהו.. זה מהלך לגיטימי.. אין פה מחלוקת

חנן
חנן
7 years ago
Reply to  סומסום

סתם בכיינות. לינדור לא נגע עדיין בבסיס. זה היה ממש קרוב. וחוץ מזה הוא גלש ישר לבסיס לא פיספס אותו.

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  סומסום

זה מאוד גבולי – בתחילת העונה שרקו על השטות הזאת אבל באמצע העונה שרקו רק כשזה היה קיצוני.
בפועל הרגל של לינדור לא היתה על הבסיס וריזו גלש ישירות לבסיס בלי לסטות לצד כדי לפגוע בו.
בנוסף בגלל שכל המהלך לקח יותר מדי זמן לא היה סיכוי סביר לדאבל-פליי

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אם לא היה רץ לגנוב הוא לא היה עושה את הראן

חנן
חנן
7 years ago

המשחק גמור

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  חנן

אני ראיתי משחקים של 14 ו-15 ראנס שלא ניגמרו עד שהקבוצה עם ה-14 הפסידה

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  חנן

ספר את זה למייק נפולי שהיה ביתרון 7-4 עם טקסס באינינג התשיעי של משחק 6 בוורלד סירייס 2011 נגד סנט לואיס. הוא הפסיד את השישי איכשהו ואח"כ גם את השביעי

הברון מקריית אקרון

ועכשיו הזמן לניסים – או שיפתחו את השמפניות בשיקגו הא?

אור בן-יעקב
7 years ago

מילר כבר בהגשה מספר 20. הוא לא ישרוד 3 אינינגים היום

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

לעכברים..מה המשחק 7 הכי חד צדדי שהיה ?

יש קונטנדר פוטנציאלי ?

אור בן-יעקב
7 years ago

1985 קנזס סיטי חזרה מפיגור 3-1 וניצחה 11-0 במשחק 7 את סנט לואיס

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

איזה עין

גיא
גיא
7 years ago

הרעש התחיל

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אבל הבולס אוכלת אותה בסלטיקס, למרות שב'מעורב' למחר אני היללתי את הבולס

הברון מקריית אקרון

הנדריקס הזה מכונה

חנן
חנן
7 years ago

הנדריקס לא מראה סימנים של עייפות

גיא
גיא
7 years ago

הנדריקס מדהים. אייס מן אמיתי

הברון מקריית אקרון

משחק מדהים של הנדריקס…

חנן
חנן
7 years ago

האם לסטר ישבור את זה? ממליץ לסנטנה לגנוב

סומסום
סומסום
7 years ago

93 אחוז זכיה…

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

הנדריקס VS סנטנה..

אור בן-יעקב
7 years ago

דיוויד רוס נכנס ביחד עם לסטר -התופס האישי שלו.
זה המשחק האחרון שלו בקריירה.

הברון מקריית אקרון

אם לא יקרה משהו מטורף עכשיו המשחק הזה נגמר

Mbk
Mbk
7 years ago

זה אף פעם לא נגמר

הברון מקריית אקרון

YES!!!
5-3

עידן
עידן
7 years ago

האינדיאנס מצמקים ל 5-3

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

למה הוציא אותו ???

חנן
חנן
7 years ago

Error אחרון בקריירה?

Kingjames23
Kingjames23
7 years ago

יש משחק

הברון מקריית אקרון

טירוף איזה מהלך של קיפניס

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אוי ואבוי. היתה לי הרגשה רעה ברגע שהפיצ'ר הוחלף

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago
Reply to  מנחם לס

גם לי.. נראה כמו מהלך של אובר חוכם

חנן
חנן
7 years ago

וואו וואו!

אור בן-יעקב
7 years ago

what the hell just happend?
רצף של טעויות מוזרות.

סומסום
סומסום
7 years ago

גליצ'.
הסיכוי עתה: 22-78.

הברון מקריית אקרון

אינינג לפנים – יש משחק – איזה יופי

חנן
חנן
7 years ago

לא ראיתי שתי ראנס על ווילד פיץ

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

בשיקגו הפסיקו לשתות

חנן
חנן
7 years ago

הרבה זמן

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

העז התעוררה

חנן
חנן
7 years ago

קיפניס השחקן האהוב עליי בסדרה. הוא משחק עם לב ואף פעם לא מרים ידיים. אתמול שהיו בפיגור 7 הוא רץ כאילו זה תיקו. גם עכשיו מהלך מצוין שלו

סומסום
סומסום
7 years ago

אם אני בשיקאגו, אני יושב בבאר הכי קבוע שלי, עם האנשים הכי רגועים בעולם. והאוטו עמוק נעול בחנייה.
הולך להיות שם חם-חם-חם בסוף המשחק, בכל תוצאה, עם כזה רולר-קוסטר וטונות של אלכוהול.
תיזהרו.

גיא
גיא
7 years ago

ההפך מנחם:) מזגתי כוס כפולה להרגע

חנן
חנן
7 years ago

אם כל שחקני קליבלנד ישחקו כמוהו יש סיכוי.

תום
תום
7 years ago

כנראה שיש סעיף בחוזה של פוקס שבו אסור לשדרים לחלוק במפורש על קביעה של בול/סטרייק, כי כל בן אדם נורמלי כבר מבין שההום-פלייט אמפייר צמצם את הזון באיזה 6 אינצ'ים פנימה.

חנן
חנן
7 years ago

ותודה לצמד לסטר את רוס להפוך את המשחק ליותר מעניין

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

ההום אמפייר החמיץ שני סטרייקס ברורים של הנדריקס וקרא להם בולס

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

יש מתח!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הזקן עשה זאת!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

עידן
עידן
7 years ago

3-6 קאבס

Mbk
Mbk
7 years ago

מילר מצא לעצמו משחק לקלקל ERA של 0
איזה רגע של רוס

הברון מקריית אקרון

דייויד רוס במשחק האחרון שלו בקריירה לא?! סחטיין עליו

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

רוס! לא יאמן

אור בן-יעקב
7 years ago

דיוויד רוס הום ראן!!!! כמה רציתי לראות את זה קורה!!!
כזה שחקן נשמה כל כך מגיע לו.

חנן
חנן
7 years ago

רוס מחזיר על הטעות

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

עוד אינ ינג אחד וצ'פמן ניכנס

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

לתת לו להגיש 3 אינינגס זה טירוף

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  מנחם לס

ביתרון של 3 ריצות אין לו שום סיבה להסתכן מוקדם עם צ'פמן, שהגיש אתמול לא מעט.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

משחק אש

סומסום
סומסום
7 years ago

רוס נתן, רוס לקח, יהי שם העז מבורך.

יצאו מזה. ועכשיו בדרך הביתה.

חנן
חנן
7 years ago
Reply to  סומסום

😂 😂 😂 😂 😂

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

רוס הזקן ביותר בהסאוריה עם הום ראן בוורלד סרייס

חנן
חנן
7 years ago

בערב שמילר חוטף ככה, אני לא בטוח שצפמן הוא מנייה בטוחה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אני כולי בבייסבול ועכשיו לכתוב 'מעורב' זה עינוי

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

עזוב את זה מנחם
תכתוב בבוקר שלך , תהנה מהרגע

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הךלייקרס ניצחו את אטלנטה באטלנטה

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  מנחם לס

הלייקרס רק תלך ותשתפר עד סוף העונה

חנן
חנן
7 years ago

אני חושב שפעם ב108 שנה תאחר את המעורב….

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  חנן

ותפסיק לרדת על המערב 😉

Mbk
Mbk
7 years ago

עוד 10 אאוטים

סומסום
סומסום
7 years ago

שנה של היסטוריה בספורט העולמי (כולל באר שבע…), עם המאזן ההיסטורי של גולדן סטייט, עם קליבלנד ולברון בקאמבק מ-3-1, עם בולט בטריפל-טריפל, עם אנגליה ולסטר, מגיעה ללסטר ולמחיקת הקללה של שיקאגו.

זה כתוב מלמעלה.

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  סומסום

ובגיים 7, כמובן.

הסיכוי של קליבלנד היה בגיים 5, לסגור הכל, לפני ששיקאגו מתעוררת. וזה היה על הפיצ' ממש.

גיא
גיא
7 years ago

לא נעים, מה שקורה לקליבלנד הלילה.
(החמצתי הכל. דווקא בלילה של משחק 7, השעון המעורר בחר לשבוק)

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago
Reply to  גיא

בלילה כזה שמים 2 שעונים, ותרנגול משכים קום עם שעון מעורר משלו.

גיא
גיא
7 years ago

דוק – גם בבוסטון הבולס עדיין לא נכנעים

סומסום
סומסום
7 years ago

שיקאגו תלך על ביג היט לסגור את זה סופית, עם הטופ אורדר.
גם מילר עייף.

אור בן-יעקב
7 years ago

מילר גמור. פרנקונה שחט אותו

חנן
חנן
7 years ago

לא היה ברירה אחרת…

סומסום
סומסום
7 years ago

אין מה לעשות.
איבדת חצי מהרוטציה שלך, אתה משחק על הטיפות האחרונות מההתחלה.
וכמובן, התארכות הסדרה גמרה את קליבלנד. קלובר ומילר נפגעו היום בגלל זה. זה הבדל גדול לשחק סדרה הכי קשה בעולם, עם פיצ'ר וחצי מול ארבעה.

חנן
חנן
7 years ago

אז מי הMVP של הסדרה?

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  חנן

המממ.
אני הייתי הולך עם זובריסט או עם לסטר.
אבל בטח יתנו את זה לבריאנט.

אור בן-יעקב
7 years ago

ואם איכשהו האינדיאנס ינצחו אז מילר. קלובר קצת הרס לעצמו את הסיכויים היום. בעצם גם מילר. לא יודע למי הכי מגיע באינדיאנס.

חנן
חנן
7 years ago

לבריאנט לא מגיע לדעתי הוא הופיע רק החל ממשחק 5

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  חנן

גם אני חושב מאותה סיבה. לכן הייתי הולך עם לסטר או זובריסט – זובריסט חבט 39% בוורלד-סירייס עד המשחק היום והוא היה נקודת האור של הקאבס במשחקים שכלום לא עבד להם.

גיא
גיא
7 years ago

אגב לא בדקתי את זה רשמית – אבל אני די בטוח שזה הפעם הראשונה מזה זמן רב לשיקגו יש קבוצה פעילה בו זמנית, בנובמבר, בכל ענף ספורט מרכזי – הוקי, בייסבול, כדורסל, פוטבול. גן עדן לאוהבי ספורט

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

2005
שיקגו ווייט סוקס זכו (גם אחרי בצורת לא קצרה, לפני כן הם זכו כשמלחמת העולם הראשונה הסתיימה)
הקבוצות של הפוטבול והכדורסל הגיעו באותה עונה לפלייאוף.
אין לי מושג לגבי קבוצת ההוקי.

חנן
חנן
7 years ago

יופי של דאבל פליי

סומסום
סומסום
7 years ago

וכמה הערב הזה יוצא דופן?
ממפיס וניו אורלינס נכנסו להארכה עם 75-75.
אנתוני דיוויס עם 9 נקודות, 5 איבודים, ונחסם 3 פעמים.
ככה מוזר.

אור בן-יעקב
7 years ago

לסטר הצליח לזרוק לבסיס הראשון.
לא קרה בערך מאז האולסטאר

גיא
גיא
7 years ago

צודק – שכחתי את הוויט סוקס

רעב קלוצמך
רעב קלוצמך
7 years ago

מה זה הכדורים האיטיים האלו? 72mph??

אור בן-יעקב
7 years ago

SLOW CURVEBALL.
כדור קשתי עם הרבה סיבוב ותנועה חזקה כלפי מטה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

יאללה צ'פמן

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

לאינדיאנס יהיה הטופ אוף דה ליינאפ

גיא
גיא
7 years ago

מבחן לא קטן, לבעלים של האינדיאנס.
הוא נחשב לאחד הבעלים הקמצנים, לקבוצה יש את הפיי-רול ה-24 בליגה. מאז שהוא קנה את הקבוצה הם תמיד ב-20% התחתונים של טבלת השכר.
אבל יש קבוצה בעיר,
יש מנג'ר מדהים, שעושה עם המעט שיש המון (2 פלייאוף ב-4 שנים, 55% ניצחונות בתקופה),
אז תוספת תקציב (לא ברמה של הדודג'רס, רק להגיע לממוצע של הליגה),
יכולה לגרום לקבוצה להפוך לגורם קבוע בצמרת.

(הוא קרוב משפחה של דולאן מהניקס. אני לא אופטימי…)

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  גיא

כן, אבל להגיע עד לוורלד-סירייס – זו חתיכת אודיסיאה.
לא במקרה לקח להם 20 שנה לחזור לשם. קשה, קשה, קשה.

סומסום
סומסום
7 years ago

כרגע סיכוי הזכיה של שיקאגו: 92.1 אחוז.

חנן
חנן
7 years ago

קליבלנד עכשיו או לעולם לא

חנן
חנן
7 years ago

סומסום מאיפה אתה מביא את הסיכויים האלה?

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  חנן

יש מחשבוני ווין פרובביליטי שמבוססים על מסדי הנתונים בבייסבול.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אני שמח עבור הקאבס, אבל יש בי פינה חמה לאינדיאנס כי שם ראיתי את הבייסבול הראשון הרצוף שלי בקיץ 1962, וראיתי שם בייסבול עד 1965. אני כותה 'הרצוף' כי כשהגעתי בקיץ של 1961 ראיתי 3-4 משחקים של היאנקיס.

אור בן-יעקב
7 years ago

מי מגיש עכשיו בקאבס? בומגרנר?

סומסום
סומסום
7 years ago

אל תעליב, בומגרנר לא עולה ביתרון נינוח 3-6, ולא לפחות מ-5 אינינגז.

חנן
חנן
7 years ago
Reply to  סומסום

בומגרנר?

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  סומסום

הוא גם הגיש 9 אינינגים יומיים לפני כן בניגוד ללסטר. אני סתם נהנה להכניס אותו לכל מקום…

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הצעיר עם הבן זה אפשטיין שהרדסקוס שכרו כשהיה אינטרן.

גיא
גיא
7 years ago

אם כדורסל היו משחקים רק מחצית אחת,
אז הסאנס היו בתמונת הפלייאוף…

גיא
גיא
7 years ago
Reply to  גיא

אופס…

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

עשו מאינטרן ג'נרל מנג'ר!

רעב קלוצמך
רעב קלוצמך
7 years ago

מה קרה? העז נזכרה להתעורר?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אור, כמובן שאתה משתמש באותה משבצת!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הערב שי לב נמצא במשחק הווריורס (אני כבר לא זוכר אם הערב או מחר)

חנן
חנן
7 years ago

אני לא מבין למה הוציאה את לסטר

חנן
חנן
7 years ago

צפמן הוא המקביל לשפיציונר מהכדורגל בשכונה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

IT AIN'T OVER…

סומסום
סומסום
7 years ago

…tying run on plate

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הם חובטים בכל הכדורים של צ'פמן כי הוא זורק סטרייט אש. שום אקשיון על הכדור

סומסום
סומסום
7 years ago

OMGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGG

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

ללא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

אלוהים ישמור.

גיא
גיא
7 years ago

יש!!!!!!!

אור בן-יעקב
7 years ago

6-6 וואו

סומסום
סומסום
7 years ago

OMG
OMG
OMG

Kingjames23
Kingjames23
7 years ago

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

גיא
גיא
7 years ago

וואו, זה ייזכר כאחד המשחקים הגדולים. לא יאמן!!!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אין משחק כמו בייסבול בכל הפאקן עולם

מידן בורוכוב
Reply to  מנחם לס

+20000

מידן בורוכוב

בייסבול בשיאו !!!!!
מי שלא אוהב את המשחק הזה לא מבין מה הוא מפסיד

אור בן-יעקב
7 years ago

ג'ו מאדון משלם על השימוש בצ'פמן אתמול

Uzi havusha original
Uzi havusha original
7 years ago

מנחם מי לוקח?

הברון מקריית אקרון

איזה טירוף מה שהולך!!!

חנן
חנן
7 years ago

הללויוה!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סומסום
סומסום
7 years ago

אין דבר כזה.
הלב שלי על מי שתפסיד פה.
וזה יקרה עוד מעט.

חנן
חנן
7 years ago

השדר צועק סנטה מריה!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

זאת הבעייה. רק FAST BALLS. NO ACTION

תום
תום
7 years ago

ג'ו באק ניחס אותו כשהזכיר את ה"דומסטיק דיספיוט" שלו.

הברון מקריית אקרון

צ'אפמן מתאבד בסוף הערב.
לברון בטירוף

סומסום
סומסום
7 years ago

אין לסטר, אין הנדריקס – אריאטה ייכנס?
וכמה קודי אלן ימשוך?

טירוףףףףףףףףףףףףףףףףףף

אור בן-יעקב
7 years ago

הבולפן שקט. מאדון יחיה וימות עם צ'פמן עכשיו

חנן
חנן
7 years ago

דייויס מחזיר על הטעויות שלו בהגנה.

חנן
חנן
7 years ago

וואי וואי.

עידן
עידן
7 years ago

משחק בייסבול מלא ראשון שאני רואה בחיי ואיזה משחק תפסתי

חנן
חנן
7 years ago

נפלתי שראיתי את לברון ביציע משתגע

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  חנן

חחחח
איזה בבון
חייב למצוא תמונה של זה

הברון מקריית אקרון

והולכים לאינינג אחרון לא מהעולם הזה הא?!

סומסום
סומסום
7 years ago

ומעכשיו כל פיצ' –
פנדל בגמר גביע העולם.

רעב קלוצמך
רעב קלוצמך
7 years ago

אפשר להחזיר פיצר אחרי שהוציאו אותו?

חנן
חנן
7 years ago

לא. זה כל הטקטיקה

חנן
חנן
7 years ago

גיא מה קורה בשיקגו?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אור, הוא זרק אתמול לא יותר מ-35 כדורים

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  מנחם לס

הוא מגיש של 3 אאוטס לאורך כל הקריירה.
הוא לא רגיל לזרוק יותר מ-20-25 הגשות במשחק. וגם לא היו לו משחקים בכזאת רמה של לחץ כל הקריירה

יוסי ברקלי
יוסי ברקלי
7 years ago

ווואווו

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

זכינו כולנו שראינו משחק כזה.
ועוד לא ניגמר!

חנן
חנן
7 years ago

המשחק מדהים אבל לראות אותו איתכם זה מוסיף לפאן חבלז!

חנן
חנן
7 years ago

אז תודה חבר'ה

חנן
חנן
7 years ago

נראה מה המחבטים של שיקאגו יודעים לעשות.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

התחיל לרדת גשם. תתארו לכם שעוצרים ת'משחק

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  מנחם לס

היה לו GOOD JUMP לגניבה. אבל פאול בול

הברון מקריית אקרון

התחלה לא מבטיחה לאינינג מבחינת אלן

חנן
חנן
7 years ago

מקווה שיפסיק ומהר.

סומסום
סומסום
7 years ago

וואו!
הוליך את הראשון.
שיקאגו הולכת על כל הקופה – רוס יוצא, יהיה להם קאצ'ר מחליף בסוף.

הם חייבים לעשות ריצה אחת לפחות עכשיו.
צ'אנס של פעם ב-108 שנה.

אור בן-יעקב
7 years ago

איזה גשם.

סומסום
סומסום
7 years ago

והטופ אורדר של הקאבס –
הם חייבים!!

Uzi havusha original
Uzi havusha original
7 years ago

קליבלנד לוקחים.

Von
Von
7 years ago

סומסום מה סיכויי הזכייה עכשיו?

חנן
חנן
7 years ago
Reply to  Von

+1

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  Von

42-58 שיקאגו… אבל זה פריך נורא.

חנן
חנן
7 years ago

הגשם נחלש

סומסום
סומסום
7 years ago

קליבלנד עם קצה המחסנית, גם.
אין לה כלום אחרי קודי אלן. והוא כבר בלימיט שלו, 30 פיצ'.
וקצה האינינג הזה לא קרוב.

Koala swag
Koala swag
7 years ago

?

חנן
חנן
7 years ago

אין לקליבלנד אף אחד?

אור בן-יעקב
7 years ago

יש להם את בריאן שאו

סומסום
סומסום
7 years ago

בוודאי שיש פיצ'רים.
הכוונה – לא מישהו שאתה רוצה שיגיש פאקינג אינינג מכריע וורלד סירייס.
אין קלובר. אין מילר. ותיכף אין אלן.

הברון מקריית אקרון

פסלו גם את הבסיס הראשון?!!?

סומסום
סומסום
7 years ago

כן. דאבל פליי.

מה שקודם לא נספר.

הגלישה לרגל מנעה מלינדור להשלים דאבל פליי, לכן הריפליי מתקן את זה.

החלטה דרמטית.

חנן
חנן
7 years ago

לא

חנן
חנן
7 years ago

אה רגע יש מצב טוב שסה אינטרפירנס

הברון מקריית אקרון
Reply to  חנן

לא, היוורד SAFE – בסיס ראשון

הברון מקריית אקרון
Reply to  חנן

אוי קיפניס יא קיפניס

הברון מקריית אקרון

שואו עולה לסיים את המשחק! מפחיד!

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

מה הולך שם??

חנן
חנן
7 years ago

זה מה שחשבתי צריך להיות

חנן
חנן
7 years ago

איזה בלאגן. מה הולך?

MBK
MBK
7 years ago

ריח חזק של גללי עיזים

סומסום
סומסום
7 years ago

לא!
סייף בראשון.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

JUST A REMINDER למקרה ששכחתם:

אנחנו אתר כדורסל!

סומסום
סומסום
7 years ago

וקודי אלן בחוץ.
קליבלנד על הקצה של הקצה. מתפללת לסיים את האינינג הזה בשלום, ואז – אלוהים גדול.

MBK
MBK
7 years ago

כל פיצר שיעלה עכשיו על הגבעה עלול להכנס לצד הפחות טוב של ההיסטוריה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

וואוווו

MBK
MBK
7 years ago

איזה מהלך

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

SACRIFICE מביא אותו הביתה

סומסום
סומסום
7 years ago

88 אחוז לריצה אחת של קיאגו.

החלטה עצומה, לא להכיר בדאבל פליי. ואז טעות.

יכול להכריע הכל.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

איזו שגיאה!!!!!!!!!!!!!!1111

אור בן-יעקב
7 years ago

היוורד מהיר

חנן
חנן
7 years ago

אויש

הברון מקריית אקרון

אאוט אחד ונגמר!
מה זה הבאנט המעאפן הזה! איזו טעות

סומסום
סומסום
7 years ago

וואי וואי. ריצת היתון – הנצחון? – של שיקאגו, במרחק 27 מטר.

בריאן שואו חייב לסלק את החובט השלישי.

פאוולר מעולה הערב.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הכוונה לבאנט

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

משחק של אינטשים

הברון מקריית אקרון

יס!!!!
קדימה זה בידיים של צ'פמן והאינדיאנס!!!!!!!

סומסום
סומסום
7 years ago

אמאלה.

MBK
MBK
7 years ago

שיט
איזה ביש מזל

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

ממשחק של אינטשים

חנן
חנן
7 years ago

טעות ללכת על סקוויז בשתי סטרייקס

תום
תום
7 years ago
Reply to  חנן

עם אאוט אחד זו הייתה ההזדמנות היחידה לנסות את זה.

Uzi havusha original
Uzi havusha original
7 years ago

איפה בי אמ אקס? ישן?

MBK
MBK
7 years ago

רבין למה שלא תחזור לכוסילאמאשלך
בן של עיזה מסריחה

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

יש ראן לקאבס או אין?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

לינדור יהיה ה-MVP אם האינדיאנס מנצחים

אור בן-יעקב
7 years ago

צ'פמן חוזר

סומסום
סומסום
7 years ago

רק לטובת מי שלא בטוח –
אנחנו כמו פנדלים, כאשר קליבלנד בועטת שניה.

כלומר, ריצה של קליבלנד עכשיו, וזהו זה.

חנן
חנן
7 years ago

איזה מהלך נקי ויפה של לינדור!

Uzi havusha original
Uzi havusha original
7 years ago

Walk off hr soon

חנן
חנן
7 years ago

סיום של וואקאוף יהיה סיום ראוי למשחק ולסדרה כולה.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

אם החובט נשרף לפני שהגיע לבסיס הראשון ויש ריצה מהבסיס השלישי לבסיס הבית אז זה לא נחשב?? לא הבנתי.

אור בן-יעקב
7 years ago

אם זה הפסילה האחרונה של האינינג אז הריצה לא נחשבת.

חנן
חנן
7 years ago

לא מדויק. אם הפסילה היא במהלך חובה כמו לבסיס ראשון אז לא נחשב. אם זה פסילה לא מחייבת זה מה שקורה ראשון

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הסינקר הראשון שצ'פמן זרק עד עכשיו

סומסום
סומסום
7 years ago

המשחק הזה הוא אגדה.

מהמשחקים הגדולים בכל הזמנים, ואני לא יודע מה יכול לעבור את זה.

היסטוריה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago
Reply to  סומסום

תוכל לספר לילדיך…
לי אין כבר למי לספר

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הייתי מחליף את צ'פמן ע-כ-ש-י-ו

אור בן-יעקב
7 years ago

הסליידר האחרון היה רע מאוד.
אם סנטנה היה קורא אותו נכון המשחק היה נגמר

MBK
MBK
7 years ago

זה נראה קרוב

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

יואו כמה קרוב

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

קיפניס ישחק כנראה עבור נבחרת ישראל. הוא כזה ווינר!

סומסום
סומסום
7 years ago

בראיינג וריזו בדרך.

קליבלנד – עכשיו או לעולם לא.

גברי
גברי
7 years ago

צפמן זורק כאילו הוא רוצה ללכת הבית!!
לא מבין למה לא מחליפים אותו!!!!
אין לו כבר ביטחון!!!

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

וואי וואי וואי
לינדור – צא גדול!!

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

וואו הולכים לאינינג 10

MBK
MBK
7 years ago

אקסטרה איניניג בגיים 7
יש משהו דומה לזה בענף ספורט כלשהוא ?

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  MBK

דו-קרב פנדלים בגמר גביע העולם. גם מבחינת הלחץ.

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  סומסום

פחות מותח
כי אתה יודע מתי זה נגמר

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  MBK

אז טניס, מערכה חמישית נדאל ופדרר בשיאם.
או המשחק המטורף ההוא שלא נגמר, 68:70 זה היה נדמה לי.

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  סומסום

זה היה שלב לפני השמינית בוויממבלדון
פה זה גיים 7 שאי אפשר לדעת כלום

סומסום
סומסום
7 years ago

שיקאגו יצאו מזה!

התותחים הכבדים של הקאבס יגיעו עכשיו.

מול פיצ'ר שקליבלנד לא תכננה שימצא את עצמו כאן עכשיו.

חנן
חנן
7 years ago

Free Baseball!

חנן
חנן
7 years ago

אכן קליבלנד פספסה הזדמנות פה, אולי את המשחק.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

מה?!

אור בן-יעקב
7 years ago

כדור נגד לחץ דם מישהו?

גיא
גיא
7 years ago

זו אחת החוויות הכי מותחות שעברתי כצופה ספורט.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

החבר'ה של הבייסבול, זו הזדמנות טובה להגיד תודה !

שיחקתם אותה.

לא מבין בזה כמעט כלום.. אבל לילה אדיר !

אור בן-יעקב
7 years ago

בריזובריסט הולכים לחבוט

אור בן-יעקב
7 years ago

לא נכון! סוגרים את המגרש! הפסקה

גברי
גברי
7 years ago

עכשיו מעניין……….
מה יקרה אחרי הפסקת הגשם……..

עידן
עידן
7 years ago

פאק גשם.

סומסום
סומסום
7 years ago

בפעם האחרונה שקליבלנד הגיעה לוורלד-סירייס, היא הפסידה במשחק 7, באקסטרה-אינינג.
הברק פוגע פעמיים באותה נקודה?

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

טוב, זה עולה לדרגת הזייה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אז מה עכשיו?

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

גשם גשם משמיים!!

חנן
חנן
7 years ago

שיט!

MBK
MBK
7 years ago

גם אם הקאבס תעלה ללוח
קליבלנד תמיד יכולה לנגיע מאחור
נפגש מחר ???
איזה גשם

KingJames23
KingJames23
7 years ago

למביני עניין פה,מה הולך להיות עכשיו לפי דעתכם? הפסקה של כמה זמן?

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

רק זה היה חסר לנו

אור בן-יעקב
7 years ago

יכול להיות שעות. נקווה שהגשם יפסיק מהר

חנן
חנן
7 years ago

למי יותר טוב אם המשחק נדחה למחר?

אור בן-יעקב
7 years ago

באאז עם השטויות שלו. אם הוא היה מצליח לתת באנט אחד כמו שצריך היינו ישנים עכשיו…

חנן
חנן
7 years ago

חחחחחח

סומסום
סומסום
7 years ago

אם הייתי דתי, הייתי אומר שאפילו אלוהים לא רוצה שמישהי תפסיד כאן.

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  סומסום

ברור
הוא מפצח גריענים ונהנה מהמשחק

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

דווקא הגשם אחלה.. מוסיף דרמה

גברי
גברי
7 years ago

למי יותר טוב ההפסקה הזאת?
לשיקגו???

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

כל מה שיכול להיות בבייסבול קרה הלילה. אפילו RAIN DELAY

גיא
גיא
7 years ago

אגב הCTA (החברה שאחראית על התחבורה הציבורית בשיקגו) הודיעה לפני שעה שהתחבורה הציבורית לא תעצור בתחנות של איצטדיון ריגלי. לא ברור למה – כנראה כדי לא לסכן את החוגגים (לחץ בשערים וכו…)

KingJames23
KingJames23
7 years ago
Reply to  גיא

חוגגים?

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

המשחק ישוחק היום, כאילו ימשיך – השופט הראשי אמר את זה בוודאות.
לפי מה שהם אומרים יש עכשיו "מכה" של גשם לזמן מסויים, נקווה שלא ארוך, ואחרי שיירגע מעט הם יחזרו ויסיימו את המשחק!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אז מה עושה בן 80 כמוני? מחכה עד 3 לפנות בוקר שהמשחק ימשיך???

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  מנחם לס

חחח אצלנו כבר 6…

גיא
גיא
7 years ago

https://www.facebook.com/WGNTV/?hc_ref=NEWSFEED

שידור ישיר של מה שקורה מחוץ לריגלי

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הקאבס בבעייה. אני לא מאמין שהם יכולים לשלוח את צ'פמן בחזרה, ולקאבס יש את בריאן שואו

חנן
חנן
7 years ago

טוב נחיה ונראה. אפשר בנתיים לקרוא את המעורב 😃

סומסום
סומסום
7 years ago

הבצורת של כל כך הרבה שנים, 176 שנה ביחד, נשברה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

עכשיו זאת יותר מלחמת התשה מאשר בייסבול.

אמרו שצ'פמן ירד עם דמעות לחדר ההלבשה. לא חושב שיש סכוי שהוא יזרוק יותר.

אור בן-יעקב
7 years ago

בנימה אופטימית זו ננצל את הזמן בשביל לחפור
אני חושב שבוורלד סירייס הזה יש מגמה מצד שני המאמנים להסתמך על שחקן אחד או שניים מהבולפן ולפחד להשתמש באחרים – בסופו של דבר פגע בשתי הקבוצות כשגם מילר וגם צ'פמן קיבלו בראש במשחק האחרון גם בגלל עייפות וגם בגלל שהחובטים ראו אותם כל כך הרבה פעמים שכבר ידעו איך להגיב. צריך לזכור שמגישים כאלו רגילים להגיש אינינג-שניים גג במשחק והרפרטואר שלהם מסתמך על 2-3 הגשות שהם ממש טובים בהן – וברגע שחובט רואה את אותה הגשה מספיק פעמים הוא בסוף ילמד להגיב.
בסופו של דבר שתי הקבוצות הגיעו לוורלד-סירייס עם סגל שלם של שחקנים – לא רק עם מילר, אלן וצ'פמן.
ועוד דבר אחד: בשני המשחקים האחרונים מאדון מאוד מיהר להוציא את הפותחים שלו למרות ששניהם היו מצויינים. לא ברור לי למה.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

במיוחד הנדריקס הערב. אילו היה נשאר עוד אינינג או שניים הקאבס היו מנצחים

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  מנחם לס

בדיוק. ואפשר לחשוב למה הוא יצא? הוליך את סנטנה עם 2 אאוטס בחמישי? סנטנה גם לא יודע לרוץ, זה לא שאם היו משיגים איזה סינגל היה קורה משהו.

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

נראה שחוזרים לשחק. השחקנים חוזרים מהפסקת העישון

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

איך התפקשש לבאאז הבאנט..

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

זה היה המשחק

גיא
גיא
7 years ago

עד שיחזרו – ממליץ לעיין בטוויטר

https://twitter.com/hashtag/ChicagoScanner?src=hash

אלו טוויטים שמסתמכים על רדיו סקנר שמאזין למשטרה באזור ריגלי פילד. לא נראה שאלך לשם היום

Kingjames23
Kingjames23
7 years ago

חוזרים!!

עידן
עידן
7 years ago

הנה חזר

אור בן-יעקב
7 years ago

PLAY BALL!

סומסום
סומסום
7 years ago

כשהמשחק יתחדש, שיקאגו תעלה עם החובטים 4-3-2 שלה. בראיינט וריזו, שני מועמדים ל-mvp של העונה הסדירה. שיקאגו תחזור עם תחתית החובטים.

על פניו היתרון נוטה בכבדות לשיקאגו.

אבל המשחק הזה התנתק לגמרי מכל דבר אחר. הוא אחחד הגדולים בהיסטוריה, אולי הגיים 7 הכי גדול, הכי אגדי, לסיים את אחת משתי הקללות הארוכות ביותר.

אגדה מול העיניים.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

ישימו רץ במקומו

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

אלוהים החליט..

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

שווארבר לא פראייר

Mbk
Mbk
7 years ago

כמעט …

סומסום
סומסום
7 years ago

וואו. רץ על בסיס שני.
אני הייתי מוליך את ריזו.
הוא החובט הכי מסוכן עכשיו, שמאלי לימני.

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  סומסום

סומסום אתה תותח

אור בן-יעקב
7 years ago

זה בדיוק מה שהם עושים.

סומסום
סומסום
7 years ago

איפה אור?
אמרת בהתחלה, נצחון עם חבטה של זובריסט?

הנה ההזדמנות שלכם…

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

אינדיאנס רוצים דאבל פליי.. בוא נראה

דקסטר
דקסטר
7 years ago

אז למה הוא לא ניסה לחבוט בקצרה? 😀

חנן
חנן
7 years ago

גם אני הייתי הולך על וואק

Mbk
Mbk
7 years ago

זה זמן הזוביריסט

סומסום
סומסום
7 years ago

הנה הריצה!!!

Mbk
Mbk
7 years ago

יש !!!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

הללויה

עידן
עידן
7 years ago

7-6 לקאבסססססס

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

UTTUUUUU

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

וואי וואי 7:6 קאבס

גברי
גברי
7 years ago

איזה משחק חולני!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

הכל מתבלבלל!!!!!!!!!!!!!!!!!!

סומסום
סומסום
7 years ago

ותיכף יבוא סאק-פליי, לפחות, וזה יכול להיות 2 ריצות.

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

בסיסים מלאים ואחד שרוף. דאבל פליי ההצלה היחידה

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

ועכשיו שוב הולכים על הדאבל פליי- מה יהיה

סומסום
סומסום
7 years ago

או גרנד-סלאם…

אור בן-יעקב
7 years ago

אז מה ההימור שלי יצא נכון?
תודה זובריסט! ZO CUBS ZO!

אור בן-יעקב
7 years ago

מונטרו פעם אחרונה שחבט עם בסיסים מלאים – גרנד סלאם נגד הדודג'רס.

Mbk
Mbk
7 years ago

יש לי הרגשה שהוא יקבל BB על בסיס מלא

עידן
עידן
7 years ago

8-6

Mbk
Mbk
7 years ago

שיקגו בייבי

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

אדווארדס יסגור את המשחק

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

טוב זה פשוט לא ייאמן

סומסום
סומסום
7 years ago

עוד ריצה.
שיקאגו ינצחו.
זהו זה.
יתרון כזה לא יישמט. והאינינג רחוק מסיום.

שואו קרס.

המתנחל
המתנחל
7 years ago

גם לאינדיאנס תהיה עוד הזדמנות לקחת נקודות?

סומסום
סומסום
7 years ago
Reply to  המתנחל

כן. הקבוצה הביתית תמיד מסיימת.

חנן
חנן
7 years ago

הקרוסלה בבסיסים ממשיכה

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

משחק שידובר עליו עד סוף העולמים

גיא
גיא
7 years ago

אחד ממשחקי הספורט הגדולים שראיתי

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

באנט לכיוון הבסיס הראשון מביא ראן הביתה

סומסום
סומסום
7 years ago

קליבלנד השוותה בצורה הכי מטורפת ומדהימה בעולם, רק כדי להגיע לשוויון, ולצאת מהתשיעי, ולקבל סיכוי לגמור הכל בחבטה אחת…

וואו. זה יהיה אכזרי.
יתנחמו בכדורסל. לא בטוח שזה יספיק הערב.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

העיקר צחקתם על השופרות והתפילין..

סומסום
סומסום
7 years ago

אבל היו שופרות ותפילין גם בצד השני! 🙂

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago
Reply to  סומסום

כנראה לא כשרות

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

במשחק משוגע זה כבר אי אפשר לנחש מה יקרה

אור בן-יעקב
7 years ago

קארל אדוארדס ג'וניור הולך לסגור את המשחק בשביל הקאבס. שחקן צעיר עם פוטנציאל להיות קלוזר מעולה.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

אווווווווווווווווווווווווווף

אור בן-יעקב
7 years ago

מייק נאפולי הולך לחבוט בתחילת ה-10. נאפולי שיחק בטקסס ב-2011 כשהם היו רחוקים סטרייק אחד מלזכות באליפות במשחק השישי (הובילו 7-4) ואיכשהו הצליחו להפסיד את המשחק ואח"כ את השביעי. נראה לי הוא מעדיף למות מאשר להיות השחקן היחיד בהיסטוריה שהוביל פעמיים בוורלד סירייס 3-2 או 3-1 והפסיד

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

יאללה, אדווארדס

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

בוא נראה מה האינדיאנס יכולים או לא יכולים לעשות!!! ההיסטוריה עוד לא נכתבה!

חנן
חנן
7 years ago

3 אווטס לאליפות!

חנן
חנן
7 years ago

או שלוש ריצות לאליפות

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

חובה לשרוף ת'ראשון

סומסום
סומסום
7 years ago

האינדיאנס יפסידו שוב וורלד סירייס בגיים 7 אקסטרה-אינינג.

נדמה לי שהקללה עוברת תיכף, רשמית וחגיגית, משיקאגו לקליבלנד.

68 שנה אנד קאונטינג…

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

מותח! בדרך כלל גם כשלא מושקעים רגשית לוקחים צד.
אני מאוד אשמח בשביל מי שאקח, וליבי ליבי עם מי שיפסיד את זה..

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

בשביל מה נאפולי בשביל מה.. זה היה בול של החיים

סומסום
סומסום
7 years ago

במצב הזה, פיגור 2 ריצות, 2 אאוט, ואף אחד לא על הבסיס באקסטרה-אינינג, היו הניו יורק מטס בוורלד סירייס של 1986.

אבל מטס יש רק אחת.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

ONE OUT AWAY

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

זה קרוב..

אור בן-יעקב
7 years ago

אם דיוויס חובט עוד הום ראן בונים פסלים שלו בקליבלנד ומשתחווים אליהם

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

יאללה אולי שידור חוזר של דייויס… אלוהים אלוהים אלוהים

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

לא לא לא יאומן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

אוף!!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

וואי וואי וואי

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

וואו..

מנחם לס
מנחם לס
7 years ago

פאקן לא יאומן

סומסום
סומסום
7 years ago

ריצה לקליבלנד!
ורץ על בסיס ראשון.

הומראן והם אלופי העולם.
החובט נפסל – ושיקאגו אלופי העולם.

זה הכל.

אור בן-יעקב
7 years ago

משחקים מצ'אפ.
מונטגורמי מגיש שמאלי נכנס בשביל לפגוש את קריספ חובט שמאלי.

אור בן-יעקב
7 years ago

סליחה הוא חובט משני הצדדים. אבל יותר טוב מול ימניים.

Mbk
Mbk
7 years ago

וואו איזה משחק

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

עכשיו חובט מייקל מרטינז זאת בעיה לאינדיאנס הוא לא מספיק טוב. מי יודע כבר שום דבר לא משנה פה מבחינת מה היה כל השנה…

עידן
עידן
7 years ago

הקאבס אלופים אחרי 108 שנים

סומסום
סומסום
7 years ago

נגמר.

קליבלנד, רכשתם אוהד. עד שתזכו גם.

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

מדהים

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

מרגש!!

הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
הבן השחור גלוח הראש מחוץ לנישואים של ג'ון סטוקטון
7 years ago

הכי קטע אם שנה הבאה הם עושים ריפיט..

סומסום
סומסום
7 years ago

אוי ואבוי.
לדבר הזה קוראים הניו יורק יאנקיז, ואתה לא רוצה להיות שם.

הברון מקריית אקרון
הברון מקריית אקרון
7 years ago

מדהים! חבר'ה היה כיף איתכם פה. מזל טוב לקאבס.. באמת שקיוויתי לצלם חגיגות של אליפות פה ברחובות – גיא, זה עליך עכשיו הא?
משחק מדהים! לילה/בוקר טוב…

חנן
חנן
7 years ago

מזל טוב 🎉 קליבלנד נשארת עם המחמאות

המשגיח
המשגיח
7 years ago

מזל טוב

Mbk
Mbk
7 years ago

ביי ביי עז

סומסום
סומסום
7 years ago

כמה סטטיסטיקות ורישומים לא משנים:
הפיצ'ר המנצח של הערב הוא ארולדיס צ'פמן.
Viva Fidel!

Ata98
Ata98
7 years ago

איזה משחק ענק!

גיא
גיא
7 years ago

השכונה שלי – אזור מלחמה!!! מדהים – אני יוצא החוצה לחגוג. משחק ענק!!!

רעב קלוצמך
רעב קלוצמך
7 years ago

מזל טוב לסבתא שלי, בת 85 משיקגו, כל חייה אוהדת הקאבס שרופה ורק הערב היא זכתה לראות אותם זוכים באליפות. זה לא יאומן!

no funny shtuff
no funny shtuff
7 years ago

מגיע להם אין מה לומר. כנראה שבקליבלנד יש רק מלך אחד..

Uzi havusha original
Uzi havusha original
7 years ago

לברון נפסיד בהתערבות . תענוג

אהרון שדה
אהרון שדה
7 years ago

לא מבין דבר בביסבול וזה גם לא מעניין אותי.
אבל כשקליבלנד מפסידה ושלברון מתבאס …זה זמן טוב לשתות יין טוב.

ועוד שני הרהורי לב.
1. ג.ס הייתה בפיגור 3-1 מול אוקלהומה ויצאה משם לזכייה בסדרת גמר המערב…אך בגמר הם חשו בדיוק את התחושה של להוביל 3-1 להרגיש שזה שלך ו…להפסיד שכן זה מה שקרא להם מול קליבלנד….עכשיו תור אוהדי קליבלנד לחוש מה זה להוביל 3-1 ו…להפסיד.

2. שנה שעברה קרי היה עם קרולניה בגמר הפוטבול …והפסיד את גמר הסופרבול ואת גמר …הנ..בא .
השנה לברון מפסיד את גמר הביייסבול ואת….

סומסום
סומסום
7 years ago

במשחק כזה, עם קבוצות כאלה ושחקנים כאלה, מעליב אפילו לציין את לברון.
לא קשור. בקושי קוריוז, גם זה לא.

MBK
MBK
7 years ago
Reply to  סומסום

🙂

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  סומסום

רגע אז להוריד את התמונה המאוד מכוערת שלו שהכנסתי לכתבה?
טוב נו…

MBK
MBK
7 years ago

לא
זאת תמונה פנטסית

אור בן-יעקב
7 years ago

אני אשים קישור לתמונה המכוערת במקום:
http://static.businessinsider.com/image/581aad48b28a648a058b6638/image.jpg

נתי
נתי
7 years ago

אהרון תחזיר את היין למזווה אני די בטוח שלברון מבסוט שהוא לא צריך להתחלק בתהילה של "הבאת האליפות לעיר" עם עוד ענף ספורט..

סומסום
סומסום
7 years ago

ואם כבר הייתי עושה השוואה, אהרון –
ההפסד של קליבלנד הוא כמו ההפסד הראשון בגמר של הקאבס.
נפצעו לה לפני הסדרה הפיצ'רים מס' 2 ו-3 – בדיוק כמו הפציעות של ארווינג ולאב. וגם אז, היא היתה האנדרדוג המובהק.
זה אומר, שנה הבאה?

MBK
MBK
7 years ago

זוביריסט ה MVP של הסדרה עשה זאת גם בשנה שעברה
הוא במעודון מאד מצומצם של שחקנים שזכו בק טו בק עם קבוצות שונות
ג'ק מוריס זכה עם מינסוטה ב 91 ועם טרונטו ב 92

חנן
חנן
7 years ago

פרז לא היה הMVP?

Mbk
Mbk
7 years ago
Reply to  חנן

לא MVP בק טו בק
אליפות

עידו גילרי
עידו גילרי
7 years ago

איזה אושר ואיזה דיכאון. זו הבעיה כשממש רוצים ששתי הקבוצות ינצחו. לפחות הפלייאוף הזה היה מתוסרט להפליא והמשחק השביעי כבר בעלילה מוגזמת.
ת'יאו אפשטיין מועלה לדרגת אל בייסבול.

אור בן-יעקב
7 years ago

אל בייסבול? הוא שבר את קללת העז ואת הבמבינו.
לדעתי תיאו אפשטיין הוא המשיח.

shohat
shohat
7 years ago

איזה כיף. מגיע ל-cubs. מגיע לאוהדים בשיקגו.
תודה על הסיקור המעניין לאורך כל הפלייאוף.

עגל
עגל
7 years ago

אוף, חבל.
מגיע לקאבס, כל הכבוד להם.
ליבי על קליבלנד אבל כנראה שלברון יש רק אחד (הייתי חייב להקניט את הללל).
ישנן כבר שמועות שלברון לוקח שנת חופש מכדורסל ומביא אליפות בבייסבול. מייקל כבר בלחץ 🙂

Berch
Berch
7 years ago
Reply to  עגל

שעשעת אותי קשות 🙂

נתי
נתי
7 years ago
Reply to  Berch

ענק

yinon yavor
yinon yavor
7 years ago

בהמשך לשרשרת שאהרון ציין: עכשיו אנחנו יודעים שבפלייאוף הקרוב שיקגו ישמטו יתרון 1:3 להפסד. כל שנשאר לברר זה מי תהיה היריבה, והאם מדובר בבולס או בבלקהוקס (הוקי)…

אפלטון
אפלטון
7 years ago

וואו איזה סיקור ואילו תגובות. הרגשתי כאילו הייתי שם בלייב.
נשמע כמו אחד המשחקים הגדולים בהיסטוריה לפי כמות האירועים וההתרגשות.
כל הכבוד לשיקגו, וכל הכבוד למסקרי ומגיבי הבייסבול באתר, שיחקתם אותה בענק

ישי אוהד קאבס
ישי אוהד קאבס
7 years ago

מבואס תחת 🙁

אבל גאה בהם מאוד!

להגיע אינינג אחד מאליפות עם קבוצת אנדרדוג פצועה , כבוד ענק.

בהצלחה בשנה הבאה

GO TRIBE

FAVRE4EVER
FAVRE4EVER
7 years ago

WOW !WOW! WOW !

אחרי האאוט האחרון. עפתי לכל הכיוונים. לא יודע למה נזכרתי בג'ימי וולוונו אחרי גמר המכללות.איך שהוא רץ לכל הכיוונים.

זה באמת משעשע שיש אנשים. שעושים השוואה בין אליפות בבייסבול לnba. או nfl. גם עוד שתי אליפויות של לברון ביחד עם סופרבול של הבראונס ביחד לא ישתוו מבחינת החשיבות לאוהדים. וגודל ההישג כמו זכיה אחת ב WS של האינדיאנס.

Lama lo
Lama lo
7 years ago

The Boston Symphony was performing Beethoven’s Ninth. In the piece, there’s a long passage about 20 minutes during which the double basses have nothing to do. Rather than sit around the whole time looking stupid, some bassists decided to sneak offstage and go to the tavern next door for a quick one. After slamming several beers in quick succession (as double bassists are prone to do), one of them looked at his watch. “Hey! We need to get back!”
“No need to panic,” said a fellow bassist. "I thought we might need some extra time, so I tied the last few pages of the conductor’s score together with string. It’ll take him a few minutes to get it untangled.“
A few moments later they staggered back to the concert hall and took their places in the orchestra. About this time, a member of the audience noticed the conductor seemed a bit edgy and said as much to her companion.
“Well, of course,” said her companion. “Don’t you see? It’s the bottom of the Ninth, the score is tied, and the bassists are loaded.

אור בן-יעקב
7 years ago
Reply to  Lama lo

בתור בסיסט חובב בייסבול – אהבתי.